Hmm..

Hade en jätte bra dag igår.. med massa fina presenter och messa trevligt folk.. Kvällen avslutades på portan tillsammans med Emma, Frida och Gunilla.. De var super trevligt. men de känns idag när man gick upp med bästa barnen kl 7.45. Dom har lekt rövare i lekrummet så de ser ut som ett bomb nedslag. men men vad gör väl de när dom lekt jätte snällt. Nu håller lunchen på att bli intagen och sen ska jag få charmtrollen att sova en liten stund så mamma oxå får vila lite. Sen kommer Texas mormor på besök så hon hinner träffa honom innan han åker till pappa imorgon :( Önska vi kunde ha våra hjärtan här jämt!!!!! Texas och Lucas.. JAG ÄLSKAR ER!!! Vad vore livet utan min underbara lilla familj? hade inte klarat en minut utan dom och jag är så glad att jag har dom.. Nu ska här vilas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0