Västerås.

Idag har jag och Texas haft en heldag i Västerås med Emma, Lisa och en vän till Lisa.. De var jätte trevligt. hadla inte så mycket.. lite hårsaker och lite skit på Ikea.. Men de var skönt att komma från Norberg en liten stund må jag säga!.. Texas hade skaplig Emma nojja. så fort hon gick för långt ifrån oss så ropa han rätt ut.. EMMMMMA, vart är du?? EMMMAAAAA. hela tiden.. :) Nu sover han sött i sin säng lite slut efter att ha ränt runt med oss..

Älsklingen min håller på att sluta snusa.. Han är inne på dag 2. och de går riktigt bra för honom.. men ni ska vara glada att ni inte är i hans närhet för han är inte så jävla trevlig kan jag informera om.. eller de pendla massa. ena sekunden han han vara hur kärleksfull som helst sen går de 30 sek så är han skit sur.. men jag förstår honom och jag tycker att han är jätte duktig.. Jag hoppas verkligen att du klarar de Robert...
Snart börjar BB får se om jag orkar se de eller om de blir sängen för mig oxå..
Älskar mina Prinsar.. R,T och L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0