Trötter.

Trött som tusan men kan inte sova.. älsklingen ligger i sängen och snarkar och ser otroligt söt ut måste jag säga..
Jag är så stolt och lycklig över att ha min fina robert. Att känna hans kärlek och värme är de bästa som finns. Att lägga mig i hans famn varje kväll och få somna tryggt.. De är de bästa som finns :) Jag älskar dig otroligt mycket Robert!

Fiffi och Tjoppe kom på spontanbesök idag. De var riktigt trevligt. Vi bjöd dom på mat och massa babbel blev de.. (mest från min käft dock) haha men jag tror och hoppas att dom stod ut.. Men tack iaf att ni kom de uppskattades och som sagt de var riktigt trevligt.. :)

Imorgon kommer svärmor till norberg.. Alltid lika kul när hon kommer. Måste köpa vin imorgon för de är tradition att dricka de när vi ses.. :P
Nej nu måste jag verkligen sova.. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0