Tankar,blod,fest,Lilleman och skallebang!

Jag fundera på de här med att sakna någon!! Att ju lämgre bort människan är ju mer saknar men personen/personerna!
Tänkte på Emma i detta tillfälle. När hon är hemma i Norberg saknar jag henne massa. De är typ 3 timmars avstånd. Och nu är hon på Kreta och jag saknar henne mycket mycket mer än normalt! skumt de där..
Eller om min mamma skulle vara här och sen åka hem så saknar jag henne mer och mer för varje timme. Och sen stannar de på en viss nivå av saknad när jag vet att hon kommit hem!! de är ganska skumt de där. knäppa tankar man kan ha och känna!!



Måste skriva om en sak som hände mig igår natt!

Jag vaknade till fast typ halvsob fortfarnde och typ rörde mina fingrar eller nått och kände mig helt blöt. typ så JÄTTE mycket handsvett eller nått. Men de fick liksom inte ihop för jag frös som fan! så jag tog min mobil och lyste på händerna och mina händer var helt blodiga. inte lite blod heller de var mängder med blod. och de kändes som de kom från ansiktet så jag drog mig till i ansiktet och sen gick in på toa. sköjde bort allt blod från händer och ansiktet och försökte leta efter nå sår eller nått men hittade ingenting. gick sedan och la mig och på morgonen tvättade jag håret för att kolla om de kom nå rester från blod eller nått men ingenting.Jag vet inte var blodet kom ifrån.. kan inte riktigt släppa händelsen då de var riktigt mycket blod oxå!! De värsta är ju mer jag tänker på de ju knäppare tankar får jag!! tänk om jag gått i sömnen och gjort nå dumt mot nån ute?? men då måste de vart blod på nå handtag in till lägenheten m,m... skulle vara kul att veta var de kom ifrån men de kommer jag förmodligen aldrig få reda på!! :(




Imorgon är de gårdsfest här ute på gården. vicevärden har frågat
andreas om han kan fixa maten till alla. så han har stått hela kvällen
 och förberett all mat.. osocial som han är!! haha nej då!!




Och nu lite Texas info innan jag går och lägger mig..
Var på BVC igår.. 6månaders koll med läkare!
Hon sa att han var en jätte fin och glad lite pojke.
han vägen nu 7415 och var 64 lång.. min lille skatt..
Han kan nu säga mamma och pappa. Han sätter sig upp
 själv han går själv med stöd av bord eller gåvagn han äter
helt själv och han är väldens gladaste lilleman!

Nu ska jag sova för jag har världens skallebang!!! hade bäst allesammans!


Kommentarer
Postat av: jossan

vilket stor kille han har blivit nu.. =))) usch va tiden går fort.. =) kan de har vart näsblod?? kanske?? låter jätte mysko ju.. =(8 kram

2010-05-08 @ 16:42:24
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej babe! nu är ja hemma i norberg igen!! saknat er massor dörborta!! När kan vi ses igen? puss puss

2010-05-09 @ 11:28:23
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: Linda

de där lät väldigt mysko..hoppas att de är näsblod då är de iallfall inget farligt..kram

2010-05-09 @ 17:08:39
URL: http://lindaviktoriajakobsson.blogg.se/
Postat av: martina

Åhh vad söt du är, dina ord värmer och säger desamma till er om supersöta Texas:):) Kan du tänka dig att det låg så perfekt och så underbart söta bebisar i våra magar:D

2010-05-18 @ 22:51:26
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0