Västervik!

Japp igår var vi äntligen till Västervik och träffade Elin, Mattias och lilla Wilgot. han var super söt. han var såå liten han är ju bara 6 veckor mindre än Texas men egentligen bara 3 veckor gammal! så han är ju som en 3 veckers bebis.. så liten och så gudomligt söt! super god mat fick vi och trevligt som tusan var de! :)

Idag har jag var på stan och fixat lite. spant present till Emma som fyller år ganska snart iaf.. men jag har sån beslutsångest vad jag ska köpa till henne!!! men de löser sig.. måste hitta present till Andreas oxå som fyller år dan innan Emma! de är ju ännu svårare!


Måste berätta en sak som inte är så trevlig så ni som är känsliga SLUTA LÄS NU!!!!!!

Texas har haft ganska svår att bajsa ett tag nu och han tar i och tar i men de kommer inte ut nått! Stackarn. Men då köpte vi katrinplommon puré till honom igår som han fick då!! och nu har han verkligen fått skitit ur sig.. VÄRLDENS JÄVLA LASS.. blöjan räkte inte till.. de blev bajs över allt.. benen,ryggen ja ända upp till nacken! på hela bodyn och hela byxorna. så de var bara försöka få av han kläderna och in med han i duschen och medan jag kolla så vattnet var i lagom tempratur så kissa han ner hela badrummet och sedan VÄRLDEN JÄVLA KRÄKA!!! ersättning blandat med katrinplommon.. Riktigt mysig färg och lukta smasken!!! och efter allt detta så fick vi världens gladaste barn.. han skratta och prata och förde liv som tusan i duschen sen!! haha

DET ÄR SÅ KUL MED BARN <3

Nu sover han iaf. och nu ska jag mysa med mitt andra hjärta!!! ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att han får ut drt han ska ;)kr<m

2010-03-22 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0