Nu börjar lusten komma tillbaka!

hej igen. hoppas ni inte saknat mig för mycket :P

De har inte hänt så jätte mycket sen sist jag bloggade men jag kan väl berätta lite.

Texas har gjort sin operation nu och allt gick super bra. Äntligen är problemet borta. så himla skönt måste jag säga. en lättnad för hela familjen. men operationsdagen var nog de värsta jag varit med om! att behöva söva ner sitt barn önskar jag INGEN förälder fy satan vad hemskt de var. tårarna bara spruta på mig. Fick med mig Texas napp ut från operationssalen och gick ochhöll den jätte hårt i handen under hela tiden.. min snutt! men men allt gick bra iaf och de är såå skönt!!!

Jag, Andreas och Texas har varit i Norberg och hälsat på Mormor och gusmor och nicko m.fl. de var super roligt.
På lördag förmidda var Jag Emma Andreas Martina Jenny Anders och Texas och lilla Isabelle ute på promenad i solen de var riktigt trevligt. och kul att se söta Isabelle. Skit söt är hon och TExas och hon tillsammans. VILKA SOLSTÅLAR!!! sen på kvällen hade  Emma  fixat ihop en liten melodifestivalkväll med massa folk jag inte träffat på länge. de var rikigt roligt och jag uppskatta de jätte mycket. Texas var självklart med men han sov hela kvällen trots allt liv (som jag förse :$) hihih.. Jag och Emma delade på lite vin (3 flaskor) vilket slutade i att jag blev lite onykter. Tur att andreas var nykter iaf :) Sen åkte vi hem till min moder och la Texas i sängen och när han somnat om gick jag och andreas och mötte upp dom andra och sedan på norbergs älskade juvel PORTAN.. haha! Nej men de var jätte trevlig minus lite av kvällen då! på söndagen skulle vi vart på rally men jag var för bakis. jag vet att jag får skylla mig själv men de var värt de!  sen på eftermiddagen åkte vi tillbaka till Linköping :(

Sen har jag inte gjort så jätte mycket mera.. vart på stan några dagar träffat vänner, fikat, myspysat massa m,m!!

Nu är kl. 23,40 och jag borde gå och sova vi ska upp tidigt imorgon och äka till västervik! de ska bli riktigt roligt. vi ska äntligen så träffa Elin och Mattias bebis Wilgot. som vi längtat efter de. Ååå vad roligt de ska bli!

Nu kommer lite bilder från våran helg i Norberg!



























Så nu har jag skrivit av mig lite nu måste jag verkligen gå och lägga mig ha de bäst allesammans!!!! pussilipuss!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen!! hon är tillbaka !!! whii!! Puss puss

2010-03-21 @ 10:57:10
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: Linda

åh va stor han har blivit. vilken solstråle. skönt att operationen gick bra! ha de bra kramar

2010-03-22 @ 13:21:03
URL: http://lindaviktoriajakobsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Välkommen tillbaka gumman. Skojit att få veta lite och se lite bilder. Puss på er

2010-03-22 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0