Han är såå snygg!

Texas sov till halv 10 idag.. åå vad skönt de var. böhövde verkligen de kände jag!! sen busade vi till kl.11,30 gick då till vårdcentralen och gjorde prov. skit tråkigt! Sen gick vi runt på stan och jag kom som vanligt inte hem tomhänt!!! :P

Sen när vi kom hem blev de massa mer bus tills Texas fick för sig att dunka huvudet i betongväggen! och somnade och veknade sedan och kräktes! så då blev de några timmar på akuten! och nu måste vi sitta och vaka över honom hela natten! väcka honom varje kvart dom två första timmarna och efter de 1 gång i timmen för att kolla så han vaknar och inte är svår väckt för då måste vi åka in på akuten igen! Men än så länge har de gått bra. men jag vet inte hur jag ska klara att vara vaken hela natten och sen hela dagen imorgon!! Men men vad gör man inte för de finaste man har!

åå en sak till! fick reda på igår att Nordman spelar på harrys här i linköping ikväll!! fan att jag inte fick reda på de tidigare..
Andreas mamma var hos tandläkaren idag och när hon kom ut från tandläkaren så såg hon honom FY FAN vad fuskigt!!
Ni som tycker jag är helt knäpp nu kanske ska få veta att jag tycker Nordman är så sjukt snygg!! mmm!!

Imorgon börjar en ny helg som kommer spenderas på stan då massa melodifestival artister är på gränden och spelar och play från made in sweden! de kan vara lite roligt att se :)

Renoveringen i hallen går hur bra som helst ska försöka hinna titta på tapeter i helgen oxå men har lite problem med de.. jag har sett så snygga tapeter jag skulle vilja ha där men Andreas tycker att de är så onödigt att kasta ut så mycket pengar på tapeter när vi ändå ska sälja lägenheten! och tycker då att vi ska ta ett billigare alternativ. och de kanske jag kan hålla med om!! så de får väl bli nå tråkiga vita vanliga tapeter.. skit trist men men!!! dom som köper lägenheten får väl tepetsera om själva sen!

sorry för ett kanske jätte rörigt inlägg. men jag har inte alla getter hemma så här sent på kvällen! KRAM


Kommentarer
Postat av: martina

Ja visst är det sjukt, jag trodde faktiskt att affärerna var noga med sånt där, dte är ju för fan barnmat liksom:( Pussa tillbaka på eran super söta lilla kille också:D

2010-03-28 @ 12:22:15
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0