Full Måne!

Ja de är full måne och jag har huvudvärk och kan inte sova. Mest för att mina tankar kör 300km/h i huvudet på mig.. Allt från a-ö. Men mest ang mina så kallade "vänner".
Hur irriterad jag besviken jag är på vissa av er. När jag var gravid så skulle ni vara så hjälpsamma och stöttande men så fort man får barnet så är blir man osynlig och mindre värd eller? Ni ringer aldrig längre ni kan aldrig hitta på nått längre m,m. jag fattar inte! Vad är de ni inte förstår? Jag är fortfarnade samma person mad samma sinne och humor! jag vill fortfarnade ut och hitta på saker jag är inte den som drar mig från att hitta på saker och de vet ni oxå. bara för att jag fått barn så betyder inte de att jag inte kan hitta på saker längre. jag kan göra samma saker som jag gjorde då som nu! och jag kan fortfarnde prata i telefonen för jag har inte tappat talförmågan sen jag fick barn!
Texas är de bästa som hänt mig men bland mina "vänner" känns de som att de är nå negativt att få barn!
Jag känner mig utstött och minder värd för att jag fått barn! jag vet inte vad jag ska säga mera!
men de är lite vad jag känner iaf!!!


Ps. Ni behöver inte fråga om jag menar dig,dig eller dig. ställ dig den här frågan bara

Hur var jag mot Jenny innan hon fick barn? Och hur är jag mot henne nu?

Tycker du att du beter dig annorlunda? Då syftar jag på DIG!!!!

Nu har jag fått sagt de! nu ska jag göra ett sista försök till att sova!

NattiNatti


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman då, hoppas du har fått sovit något i natt...du har blivit mer vuxen sen du fick barn,du får se det som att du har vuxit ifrån några av din "vänner" MEN DU ÄR JU SAMMA PERSON SOM FÖRRUT ÄNDÅ. ÄLSKAR DEJ PUSS O KRAM

2010-03-30 @ 03:29:12
Postat av: Moa

Helt rätt vännen. Tolerera inte sånt där skit!!



Kram Moa

2010-03-30 @ 08:48:01
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0