vart fan är john!

Vaknade halv 8 imorse.. nu är klockan 02,20 och jag har fortfarande inte somnat... ILLA!! hur ska jag orka dagen som kommer?? vet knappt om de är värt att gå och lägga sig.. kommer ju vara så trött iaf imorgon!! FAN skulle ha lagt mig medans jag var trött men men nu sitter jag här pigg som en lärka! :)

Pratade med Nathalie idag och de var länge sen.. riktigt roligt.. saknar henne otroligt mycket.. Vi borde prata oftare och vi borde anstränga oss och träffas oftare.. nu har jag inte sett henne på 3 år nästan!! de får inte fortsätta så.. när vi var mindre var vi så himla tajta! Men men ibland glider man ifrån varandra lite när man flyttar åt varsit håll! men skönt att vi kan prata någon gång iaf :)

Imorgon ska jag iaf spring på stan men Karin! de ska bli super kul! ta en fika och snacka lite gojja!

ska nog lägga mig endå och se om jag kanske kan sova lite!!!

NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Petra

Okej :( hoppas det går bra iaf :)

2010-01-13 @ 12:24:17
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0