min Prins"essa" :)

ja som sagt då var de dags igen för pk-prov! 3 gången på en vecka. skit tråkigt men de måste ju göras! efter de ska jag träffa Linda och lilla Luke på stan! de ska bli trevligt och bara mysa med våra små!

Texas börjar bli så stor.. han är liksom inte bebis längre känns de som! han är min kille nu! han är så jävla underbar.. skrattar sig igenom hela dagarna och sover hala nätterna! så skönt.. jag är alltid utvilad! gick upp halv 7 idag och Texas ligger fortfarande och sover.. han somna 9 igår och sover fortfarande.. ska snart väcka min prins så vi kan äta lite mat och göra oss klara för en heldag ute..

haha nu funderar ni nog över min rubrik!! haha.. joså här är de.. för ett par dagar sen fick vi lite kläder av Angelica..Tack igen föresten! men där fanns iaf lite blandat med pojkkläder och flickkläder.. och de var en jätte söt klänning med.. och eftersom Texas har sån elak mamma så var jag tvungen att sätta på honom klänningen! STACKARN!! hihih.. men kunde inte låta bli.. man måste väl testa kläder man får fall dom passar är de inte så??

HÄR ÄR HAN IAF MIN PRINS"ESSA"....



VACKRASTE "FLICKAN" I STAN!! :)

mamma älskar dig. och förlåt för jag utsatte dig för detta :P




Kommentarer
Postat av: jenny

haha fan va gulligt...

och vad stor han blivitt :D

2010-01-20 @ 10:16:07
URL: http://iglooglass.blogg.se/
Postat av: jossan

sötingen.. men oj va stor han har blivit. =))) kram

2010-01-20 @ 15:40:09
Postat av: Mamma

Det visste jag inte att jag hade fått ett barnbarn till =) väldigt söt iaf. Kram

2010-01-20 @ 16:39:28
Postat av: Emma

TEXAS du får fly hit om du känner att mamma ä galen =) Åhh vad stor du blitt! snart rockstjärna!! <3<3 puss puss på er

2010-01-20 @ 18:47:30
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: Frida

Heej.. hihi sööt han va. Hur stor är plutten nu då ? Kraam

2010-01-21 @ 15:46:30
Postat av: JAG!

TACK alla.. njae han är inte så stor som han kanske ser ut.. han är 53 lång och väger 4700g..

KRAM

2010-01-21 @ 17:59:54
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken sötnos! Inget fel med killar i klänning. Men kanske lite mer lämpligt till sommaren så det kan fläkta skönt om ben och rumpa =)



2010-01-22 @ 11:02:41
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0