känslor..

funderade på de här med känslor.
Alltså jag älskar ju min mamma för att hon är min mamma och den som står mig närmast!
jag älskar ju mina vänner som står mig nära för jag känner stort förtroende och tillit till dom
och mina kälsor för andreas är så stora så jag älskar honom!
Men kärleken till sitt barn går inte att beskriva den är så annorlunda och speciell! så stor och så magiskt!
ni som har barn ni kommer förstå vad jag menar.. och ni som inte har de.. ni kommer fatta vad jag menar när de är eran tur sen.. för innan de kommer ni inte förstå!!! 

ÄLSKAR ER!! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet vad du menar =) Det är inte lätt att förklara vad man känner för sina barn. Kram gumman älskar dej

2010-01-17 @ 06:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0