KÄR!!!

Jag är kär.. i 2 saker! hihi..
 hot wingsen på mc donald´s.. åååååååå så jävla gott.. med Bea till.. mmm vill tillbaka till donken nu!

Och sen i en vagn vi var och titta på idag! så jävla snygg. de klickade direkt mellan oss.. kärlek i första ögonkastet! andreas tyckte oxå om den.. och texas så ut att sitta skönt i den!! :)

så nu är de bara att spara lite pengar så ska vi köpa de har vi bestämt oss för! (för de var ju inte de billigaste vagnen) de är helt sjukt vad vagnar är dyra.. jag fattar inte de. en ställning med lite tyg på liksom!! men men!

nu ska jag gör mat till Texas!!


Kommentarer
Postat av: martina

ja dte skulle vara jätte kul att ses:):) hojta till bara när du är här:D:D ja viosst är det överdrivet dyrt med vagnar, helt sjukt:( jag skulle lätt vilja ha flera till att välja mellan men dte är ju inget man köper för barnbidraget direkt:P:P eran nya vagn va jätte snygg:) va hände med den andra, vart den stulen? kramar till dig och texas:)

2010-01-29 @ 20:39:54
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0