Gråter!!

Känner mig så jävla besviken och ledsen!! Varför kan du inte förstå hur jag känner?? för mig är de viktigt att du ska träffa honom! jag vill att han ska få träffa dig! varför ska de vara så svårt? varför är de bara massa "undanflykter" hela tiden? Varför är inte han lika viktig? åå jag fattar inte jag blir tokig? varför ska hon bestämma att era pengar inte räcker för att ta er hit? Jag tycker att du borde tagit dig råd!! JAG HAR FAN FÅTT ETT BARN!!! han är snart 3 månader och du har fortfarnde aldrig träffat honom? Du har fått så många chanser!! FAN..Jag är så jälva besviken.. men mest ledsen. kan fan inte hålla tårarna inne längre.. de gör så jävla ont!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag känner varken dig eller din syskon, men jag tycker du ska stå på dig.

Blodsband eller inte - DU är vad som ska komma först för DIG och DIN lilla famijls skull.



Ta hand om dig, Andreas och ert lilla mirakel Texas!! =) kramar om

2010-01-19 @ 11:57:19
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0