Dop!

Nu har jag och Andreas vart ner och bokat tid för Texas dop! och vi hade ju tänkt oss mitten av mars men de var fullt i kyrkan ända till Maj förutom en tid den 21 februari.. så vi tog den och nu blev de helt plötsligt massa att göra. och lite brottom är de!!
Men vi har iaf vart i väg och köpt saker till inbjudningkorten så nu har vi setat och gjort våra egna inbjudningkort. dom blev super fina :)
Så ni som är bjudna får förhoppningsvis korten på måndag! Och ni som inte är bjudna jag hoppas ni inte blir för besvikna. de är inte för att jag inte vill att ni ska komma.. jag hade gärna bjudit alla jag känner för att dom ska få vara med på min sons speciella dag. Men tyvärr så kan vi inte de.. de finns inte plasts för alla efteråt tyvärr.. :)
Kan inte göra så mycket åt de även fast jag skulle vilja! jag hoppas verkligen ingen tar de personligt iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0