vad händer?

åå jag vet inte vad som händer.. jag tappar så jälva mycket hår.. stora tussar liksom! känns liksom inte normalt!!! alltså de står på medicinerna jag äter att lite håravfall kan uppstå men de här är inte lite!! kanske blir helt kal på huvudet?!? de vore ju super kul eller inte!! usch jobbigt hoppas de inte blir värre iaf!

Nu ska jag och texas ta oss en dusch sen ner och göra ett nytt pk-prov! sen blir de nog att rulla runt på stan ett tag.

Ja jag måste oxå säga att jag börjar fan bli RIKTIGT bra på Photoshop nu! de är skit roligt att hålla på nu!! tänkte jag skulle lägga upp några bilder.













av mig i PS!!! :)


hade bra allesammans!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej älsklingstjejen! GUUD va duktig du är på PS !! Rigtigt snygga bilder! Du får gärna skicka bilderna till mig om du har lust =) Puss puss

2010-02-11 @ 10:24:00
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: jossan

å va fint du fixar.. nu vill jag ha en ny..= )) sitetr å pratar med ekppo på roberts msn så kan inte logga ut än.. men komemr dit snart.. =)) puss

2010-02-11 @ 16:33:45
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: martina

Fasiken vad duktig du är på att fixa bilder:):) ruggigt snyggt:) ja eller hur, de betyder allra mest och dte ä'r dte enda som betyder nåt:) du jag har också börjat tappa hår:P:P trro dte kan ha nåt att göra med alla hormoner efter man föttt barn har jag hört, vågar knappt borsta håret längre ens, och blir inte bättre av att isabelle sliter i det också:P:P kramar och lycka till inför allt fix inför dopet:):)

2010-02-12 @ 11:41:07
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0