upprörd!!

Läste nyss ett inlägg på familjeliv om en mamma som inte älskar sitt barn av olika anledningar.. blir så jälva förbannad! tycker de är skamligt. jag själv tycker att en förälder måste älska sitt/sina barn. du har satt dom till värden du hade ett val du måste älska ditt barn!! jag själv kommer alltid älska texas. vad han än gör vad han är bestämmer sig för i livet hur han än ser ut och hur han än beter sig så kommer jag älska honom för han är mitt barn! så är de bara.. hur fan kan man säga att man inte älskar sitt barn?? jag fattar inte de...
som jag ALLTID sagt.
EN FÖRÄLDER MÅSTE ÄLSKA SITT BARN MEN ETT BARN BEHÖVER INTE ÄLSKA SINA FÖRÄLDRAR.
vi vald barnet barnet valde inte oss..
åå vad arg jag är nu!! bra start på alla hjärtan dag! :P



JAG ÄLSAKR DIG OBESKRIVLIGT MYCKET OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA MIN ÄLSKADE SON!!



men men.. idag är de iaf alla hjärtans dag!! vi ska inte göra nå speciellt. vara hemma och mysa äta gott och vara extra kära bara :)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har så rätt så...jag älskar er och du vet vem som har gjort vad av er...ändå älskar jag er massor

Puss o kram på alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 13:05:20
Postat av: Emma

Så rätt så gumman! Förstår att du blir upprärd, jag har inte läst hela artikeln och ja blev irriterad/arg ändå! hoppas ni har en toppen alla <3-ans dag och du, nu är det bara en vecka kvar till Texas dopdag! Läääängtar!!! Puss puss

2010-02-14 @ 16:49:52
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Tack så hemskt myckrt gumman är super nöjd med bilderna :D

2010-02-15 @ 11:53:33
URL: http://iglooglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0