Sänk Lönen och BVC!

Ja de tycker jag!! jag blir så jävla förbannad att dom jävlarna inte kan göra sitt jävla jobb.. och dom ska fan inte skylla på att dom inte hinner med. anställ flera isf.. fan vad arg jag är nu!! men kan fan inte ta sig fram någonstans.. de var jag som fick ploga med vagnen!!! FAN TA DOM DÄR JÄLVA PLOGGUBBARNA!!! ingen lön ska dom ha och stämmas borde dom!!! åååå rosenrasande är jag! en sträcka som tar 5 min tog mig idag 20 min pga av er!!!! IDIOTER!!!



nog om de! var på Bvc med texas idag.. de gick super bra.. min tjockis börjar bli stor!! huue vad fort de går.. hela 5610g nu!! :) och 56 lång!! plutten min!! sen fick han ju vaccination idag oxå. han var jätte duktig grina en kort kort stund sen skratta han åt barnmorskan!! hihi sötnöten! nej nu måste jag laga lite mat till mig själv innan jag svälter!!! ha de!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va värdelöst med plogbilarna! Kors i taket att dom är duktiga att ploga här iaf!Va t.o.m plogat när ja åkte hem från jobbet i morse =) Ja muffinsen blev riktigt goda vill ja lova!! Ja hoppas att det dyker upp nå hus snart! har varit dåligt med detpå sistonde! Vad han har växt lillemannen! Skönt att allt går bra! Saknar er helt sjukt mkt nu vännen! men snart kommer vi ner!! Puss puss

2010-02-03 @ 16:47:14
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: martina

stora killen:):) alla pojkarna växer snart om min lilla knubbis:)visst blir man helt jäkla tokig på plogningen, under all kritik:( jag brukar gå och svära och ha mig och igår fick jag gå på vägen istället, inte okej.. kramar till er:)

2010-02-03 @ 17:10:10
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi och tack vännen! men nu räcker det med snö! Nu bestämmer jag det!! =) allt bra med mina två älsklingar då? puss puss

2010-02-04 @ 16:08:25
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: Emma

det är lugnt gumman! ska inte banta mig med detox utan bara rensa ut skiten =) sen ska ja sluta med det =) men sen ska ja försöka börja äta nyttigare och motionera mera! =) puss älskar dig för att du bryr dig och för att du är underbarast!

2010-02-04 @ 17:30:12
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0