Rubrik!

Fan vad svårt de ska vara och komma på en rubrik!!! kanske de börja skriva datumet bara eller nått!!! måste tänka på de!
idag har jag vart på tårtverkstan och köpt massa pysselsaker så jag kan göra tårtorna till dopet! :) åå vad jag längtar tills jag får sätta mig och pyssla med de där.. och gud vad vi LÄNGTAR efter er som kommer uppefrån!!

har precis ätit Massa mat.. fisk och potatis och äggsås!!! sååå jäval gott. love it!

nu ska jag lägga mig och vila ett tag han så himla skallebang!!! as jobbigt.. men förhoppningsvis blir de bättre efter lite OS-tittande! :P

ha de!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är du som är go gumman! DU är underbarast i världen! Bättre vän kan man inte ha! Du är en underbar mamma gumman och INGET kommer hända dig! Längtar till på lördag som fan nu! puss puss <3<3<3<3 Äslakr dig för alltid gumman!

2010-02-17 @ 21:04:52
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: jossan

sv: igår så satte nånting gång på magen för i natt har jag sprungit på toaletten precis hela natten å morgonen.. vet dock inte vad.. har tänkt att äta lite fil nu på morgonen får se om de blir nå förändrng.. =))) kram kram

2010-02-18 @ 06:50:03
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0