maten är KLAR!! mums!

idag har jag vart ner och gjort PK-prov igen nu låg de mycket bättre igen hoppas att de fortsätter så. efter de var vi till kvinnohälsan och träffa barnmorska och gick igenom min förlossning åå vad roligt de var. sen fick jag med mig alla papper dom skrivit om mig m,m lite roligt att läsa.. hitta massa saker jag inte fått reda på innan! men bara possitiva saker iaf! så de var super roligt.. nu sitter jag och tittar på när min älskade kock lagar super god mat till mig.

Idag blev Texas 14 veckor. Och snart är de han dop.. ska bli riktigt roligt. känner mig inte lika stressad längre för nu känns de som jag har koll på läget. :)

Köpte mig ett armband när jag var ner på stan oxå! jätte fint.. ett sånt där man bygger på saker själv på!! haha hoppas ni fattar för jag vet inte hur jag ska förkara!

Nu är maten färdig Och imorgon blir de Fredagsmyyyyyyyyyyyys!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att PK-provet var bra nu...Texas gubben växer snabbt. Vad gjorde din kock för god mat då???

Pussa Texas från mormor och ge kocken en kram-

Puss o kram

2010-02-04 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0