igår, idag, imorgon!

Igår var jag och gjorde Pk-prov igen börjar tröttna på detta nu så in i bomben.. jag har sjunkigt i värdet igen och nu har dom pratat med en läkare för att kolla hur dom ska göra för att jag inte ska gå upp och ner i värderna hela tiden så nu kommer jag få ta mycket mera medicin än jag brukar och sen kommer jag få börja med dom där J*vla sprutorna igen. jag vill verkligen inte de jag hatar de. de gör bara ont och är jobbigt! faaaaan....


Idag har de vart en mäklare här för att värdera lägenheten.. De gick jätte bra.. jätte fin lägenhet sa hon!!
vill inte säga för mycket men skulle vi sälja lägenheten för utgångspriset sen när vi ska sälja få går vi vinst på 400,000 och de känns riktigt bra! :)

Imorgon är de BVC som gäller.. Texas ska vaccineras och vägas m,m! ska bli roligt de var ett tag sen nu.

Nej nu ska jag lägga mig en halvtimme medans Texas sover har lite ont i huvudet.. ha de bäst! 



Kommentarer
Postat av: Emma

Meh de är ingen fara gumman! Ja fixar det där ja =) Behöver komp till lite annat oxå så =) Ja jag kommer gumman! Saknar dig oxå!! MASSOR!! Va skoj att det gick bra med mäklaren idag! Håller ögon och öron öppna om det dyker upp nå fint hus här!! =) Ring någon dag när du har tid så kan vi surra mera om kläder till dopet! puss puss

2010-02-02 @ 18:09:10
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: jossan

va kul att ni går plus.. men ni har ju gjort så himla mycke på lägenheten å den e så himla fin.. =)) hmm.. va e pk-prov för nått.. har fudnerat varje gång jag läser men inte "vågat" fråga, lr kanske inte bara tänkt på att fråga.. =)) lr jag vet inte.. =) puss å kram (pussa texas också)

2010-02-02 @ 19:11:05
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

okej, men då hänger jag med.. hoppas de blir bättre å bättre bara så de inte händer nå igen.. =))) puss å kram

2010-02-03 @ 09:06:40
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0