GALEN!!!!

Jag blir galen!! nu är de för mycket i huvudet.. varför kan inte allt gå som jag vill någon gång.. ähh skit i de.
orka negativt!

idag har jag och texas vart hemma hela dagen och bara myst och sjungit och busat m,m! sen kom pappa hem och gjorde oss sällskap i sången! hihi. sen kom prästen! jätte trevlig med lite konstig.. han skrev på ett papper hur vi vill ha dopet men han skrev huller om buller i alla hörnen med 100 pilar överallt m,m så jag hoppas verkligen han håller koll på vad han skrivit sen när dopet är i rullning. annars blir jag galen!!!!!

snart är de efterlyst..<3 vilket oxå betyder att de är 15 veckor sedan mitt vatten gick :) ondagen den 28 oktober kl 21,00 precis när jag ska sätta mig och titta på mitt älskade Efterlyst!! TYPISKT.. men nu har min prins kommit till världen så nu är de ingen risk för den händelsen igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0