Fruktansvärt besviken!!!

Ja de är jag!!! Du sa att du ville du börja till och med gråta av glädje när jag fråga dig om du ville sjunga på dopet. och nu svarar du inte jag har försökt ringa och jag skickat sms. allt.. tror inte du fattar vilken jobbig situation du sätter mig i. att försöka hitta någon annan är jävligt svårt när de bara är 2 dagar kvar till dopet!! otroligt dålig stil!!! ledsen och BESVIKEN är jag!!!

Men eftersom jag så himla gärna vill ha dom här låtarna så har jag tagit de jobbiga beslutet att jag får sjunga låtarna själv :) :(

nu ska jag mysa med min familj och vara bitter!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så jävla duktig gumman! låten kommer bli så jävla bra när du sjunger den! den jävla fittan som sviker behöver du inte längre! hon har gjort bort sig rejält! Känner inte henne men skulle kunna ge henne en rejäl käftsmäll för allt hon strulat till för dig! men eftersom du är världsbäst så löste du även det här! Det kommer bli så jävla vackert! och ja o Andreas backar upp dig! Texas är stolt över dig gumman! och jag med!! <3<3<3

2010-02-19 @ 20:23:40
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: jossan

jag tror de kommer gå super bra imorgon.. =)))) ha så super skoj imorgon.. å pussa texas från mig.. =)) kram

2010-02-20 @ 09:43:47
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0