det är MIN identitet!!

Har vart så sjukt arg och ledsen idag! jag fattar inte hur man kan ta en människas identitet och leka med den!! trodde aldrig att de skulle hända mig men man ska tydligen inte vara för säker.. nu har de hänt mig. någon har beställt skivor och spel på mitt namn m,m för nästa 14,000 kr.. ringt polisen idag och dom säger typ att jag ska ta reda på mer information om händelsen innan jag anmäler!! kul.. trodde de var deras jobb!! men pratade senare med en annan tjej som jobbar på bolaget jag fick faktura ifrån hon var jätte snäll och skulle ringa och kolla upp massa saker och försöka få fram så mycket information som möjligt om den här personen och sedan skicka hem ett berv till mig med de.. de hon kunde se på sin dator är hotmail adressen till den som gjort de här och jag kan lova att den där hotmail adressen har gått runt i mitt huvud hela dagen!! skönt att jag slipper betala den iaf :) men ändå riktigt jobbigt att veta att någon leker med min identitet! känns läskigt och jag känner mig riktigt ledsen och kränkt typ!! jag fattar inte hur man kan göra så mot en annan människa. funderar stark på att byta identitet nu!! kanske låter överdrivet men tänk om de händer igen eller försök sätta er in i min situation! Jag vill verkligen inte att de ska hända igen alltså. har så jävla mycket annat att tänka på. de får fan ALDRIG vara lugn och ro i mitt liv de är fan nått hela jävla tiden. fan vad less jag blir..
har mått piss hela dagen. ont i huvudet mår illa och är svimfärdig och yr! vet ej varför. men jag hoppas verkligen att de går över fort för de är inte roligt. imorgon ska vi och leta present till andreas pappa som fyller 50 på lördag så då blir de 50års fest. ser jag verkligen fram emot! sen på måndag ska vi till sjukhuset och träffa kirurgen som ska operera texas och på tisdagen är de dags för operationen och de är även min födelsedag :) på onsdag ska vi till BVC och på torsdag ska jag och göra PK-prov och på fredag ska jag iväg och göra nytt ultraljud på hjärtat mitt. hoppas på bättre resultat denna gång. på lördagen blir de att fria min födelsdag och på söndagen blir de slapp och mysar dag hela dagen efter en super lång vecka.. efter de hoppas jag att jag kan ta mig hem till norberg. längtar massa dit och saknar er där hela tiden! Nu ska jag ta och lägga mig och sova bort denna trista dag!
ha de bra allesammans...

natti natti.


Kommentarer
Postat av: jossan

si jävla jobbigt att de liksom blir mer å mer typ ditt fel för att nån annan gör så.. alltså att DU måste ta reda på info å DU måste byta identitet liksom.. helt sjukt.. tur att de fanns en snäll människa som ställde upp å hjälpte dig.. =)) hoppas verkligen att ni får fram vem de e.. =)) å hoppas att operationen går bra men de tror jag.. =)) hålelr alla tummar å tår för lilla texas..=)) å för dig också med ultraljudet.. =)) krama kram

2010-02-25 @ 20:04:36
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: martina

vad gulligt av dig:):) ska jag skicka över dom till din hotmail? kram

2010-02-25 @ 21:53:17
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!?! Ouppfostrade idioter som inte vet skillnad på rätt och fel. Sveriges jävla rättsystem är fuckedup och gör inget annat än hjälper de som gör fel!!



Jag hoppas verkligen att du som offer av detta, inte kommer behöva betala en krona!! Du har inte gjort något fel!

Jävla idioter det finns!



Ta hand om er! Håller tummarna för att det löser sig. KRAMAR

2010-02-28 @ 14:31:01
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0