all min kärlek till dig!

Vill bara berätta för alla. för hela världen om min bästa vän. hon man ringer när man mår dåligt som alltid får mig glad hon jag pratar med när jag är glad för att sprida min lycka. hon som stöttar och förstår och hon som peppar!
de är min älskade vän den ända jag faktiskt helt litar på till 100% Och självklart så är hon gudmor till min älskade son! utan dig i mitt liv så skulle jag nog inte klara mig för DU är min allra bästa vän jag älskar dig och du betyder så mycket för mig! GLÖM ALDRIG DET!!!!




Jag och den bästa Emma!


Kommentarer
Postat av: Emma

Aww du är den bästa gumman! älskar dig! Kommer alltid finnas där för dig, dag som natt och jag vet att du alltid kommer finns där för mig! Tack för en underbar helg och det va ett jätte fint dop gumman! ingen kan så mkt som du! Längtar tills vi ses nästa gång! puss puss du är den bästa bästisen man kan ha!!

Puss puss

2010-02-22 @ 13:08:51
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0