Tjat Emma!

japp Fan vad hon tjatar... hon tjatar hål i hjärnan på mig!!! DU MÅSTE BLOGGA!!! du är för dålig blogga nu då!!! fan vad länge sen de var du blogg. Dags att uppdatera bloggen kanske??????? NU är jag trött på ditt tjat så här kommer ett inlägg......  :P


Texas har varit sjuk några dagar.. slemmig i halsen jätte snorig och hostar som en galning!!! men han är på bättringsvägen nu!!

Vi är helt klara med renoveringen nu. de blev sjukt snyggt. fan vad vi har varit duktiga.. diplom till mig och Andreas..

Snart far vi upp till norberg igen fan vad jag längtar.. de ska bli så himla roligt.. Norbergsmarknad grilla och träffa dom bästa!!!  Och självklart fira Emmas födelsdag lite i efterhand. får inte köpa preset till henne för henne... men bara för att jag inte får de ska jag köpa extra mycket och extra dyra :P

Imorgon fyller Andreas 25 år. GRATTIS HJÄRTAT!!! har vart och hadlat hans presenter idag!! jag hoppas han blir nöjd för de var fan inte billigt!!

Nu ska jag mata ungen och få han i säng innan jag ska titta på 112 på liv och död!!!

ha de bäst allesammans + Emma!
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp men va fan ska ja göra när du ska bo 100 mil ifrån mig och inte kan umgås med dig varje dag! då måste du blogga massor så ja inte missar en sekund =) men snart bor ni ju härså då kommer du inte ha tid med din blogg för då ska vi umgås jämt!! puss puss

2010-04-13 @ 20:11:38
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0