Tisdag!

Idag har vi vart och hämtat ut Andreas nya telefon! vivaz telefonen. En blå. skit snygg.. jag är riktigt avundsjuk. Jävla gubbe! men jag fick mig en ny vår jacka idag iaf! ÄNTLIGEN! jag är riktigt nöjd men de sved lite i plånboken :(
men jag har lovat Andreas att jag nu får klara mig med den jackan nästa vår oxå :(
Snart åker vi till Norberg! FAAAN vad jag längtar. Då är de Norbergs marknaden! Gud vad vi ska ha roligt!! :)
Stackars Andreas som inte ska vara med utan ska provjobba hela den helgen! hihi!
Saknar er där uppe (dock inte alla)!
Nu vaknar Texas! måste rusa!
Hade!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är är bara 2½ vecka kvar dit. Saknar er hoppas ni saknar mej med ;) kram

2010-04-06 @ 18:15:59
Postat av: jenny

klart vi gör Mamma! älskar dig pusspuss

2010-04-06 @ 18:39:24
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh saknar massor!! gud den telefonene vill ja oxå ha!! men en ny vårjacka va jätte bra de med! de behöver ja med =) som tur är så fick ja en fin kappa av jossan! <3 ha det bästa och pussa texis massa från mig!!!

2010-04-07 @ 10:34:29
Postat av: jenny

sv:: okej :D men jag får väl testa att piller trilla haha Kram

2010-04-08 @ 11:45:07
URL: http://iglooglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0