sömnlös natt! :(

dagen började jätte bra igår.. jag var nere på stan och tog en fika och sprang runt lite. jätte trevligt! sen kom jag hem och hann inte vara hemma så länge. de var en stund efter jag givit Texas mat. han satt i mitt knä och stirra runt i rummet och skratta till lite då och då.. sen hör jag hur han bara knippar efter luft. paniken bara steg och Texas började bli helt blå i ansiktet :( jag börjar skrika: ANDAS FÖR FAN!! jag visste inte vad jag skulle göra men jag vände honom så han hängde över min arm och dunkade honom i ryggen och efter ung 15-20 sekunder började han andas igen och började stor gråta jag jag grät och krama om honom allt jag hade.. jag har aldrig i hela mitt liv varit så jävla rädd ALDRIG!! så i natt har jag inte sovit nånting. jag har varit så rädd att han skulle sluta andas igen så jag har inte vågat somnat!! usch om nått skulle hända honom jag vet inte vad jag skulle göra. den här gången gick de bra men nästa då?? åå vill inte ens tänka på de här nå mera!!




MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET.


Kommentarer
Postat av: emma

Men plutten då! hur är de med honom? duktig du är gumman! han har världens bästa mamma! <3<3



puss puss

2009-12-22 @ 15:28:01
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: martina

fy vad hemskt:(:( vilken tur att det gick bra:) går nog inte att föreställa sig skräcken och paniken i kroppen:( tycker det är väldigt skönt med respisense andninglarm, det sätter man i blöjan:) innan jag hade det kunde jag aldrig koppla av och sova om nätterna, värt varenda öre:):) kram och god jul å er:)

2009-12-22 @ 16:51:20
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Och ni två är underbarast i världen! Tycker att du är världens bästa mamma!Texas kommer aldrig ha tråkigt med dig iaf =) du hittar alltid på nått roligt med honom! Saknar er så mkt! men snart kommer ni igen!! då ska vi fest gums!! hell yaeh!! och gosa MASSOR med texas!!

2009-12-22 @ 17:56:40
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0