Mandel!

igår vad de julafton.. mycket trevligt.. och texas första jul. :) han fick massa massa julklappar och de märks att han gillar dom! så man tackar och bockar för dom :)
i gröten hittade andreas en mandel vilket betyder då att vi ska gifta oss under 2010... hihi.. får väl se vad som händer men de.. :)
viktigast nu är nyår och de ända jag ser fram emot just nu.. jag ska ha så jävla roligt.. och den som förstör mitt nyår bör lägga benen på ryggen och springa!!!!!!
ha de bäst allesammans och hoppas ni haft en trevlig jultid..
nu ska vi åka till andreas morbror och fira lite mer jul!! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

hihi ja bröllop det tyckte ja lät perfekt =) kanske dop o bröllop på samma gång? kul att Texis gillar sina klappar och att ni haft en underbar jul! längtar oxå massa till nyår! då ska vi röjja bruden!

puss massa på texis från mig och ta hand om varann så hörs vi imorn! pusspuss

2009-12-25 @ 20:43:24
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0