Klar för julen!

Ååå vad skönt att ha allt klart för julen. alla klappar kläder ja allt.. så himlans skönt!! jag bara måste komma ihåg att ladda batteriet till kameran så jag kan ta massa bilder nu när de är Texas första jul!! nån kanske kan påminna mig att göra de??
nu väntar jag på älsklingen så ska vi åka ut till hans föräldrar! undra bara hur vi ska få in alla julklappar och vagn och allt i bilen!! för de är inga små julklappar heller... kanske hyra ett släp!! hihi.. nejdå allting går bara man vill :)

Saknar pemzzon massa redan!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart är vi bäst! saknar er med och du Jenny? KOM IHÅG ATT LADDA BATTERIET TILL KAMERAN! vill ha massa bilder sen och titta på =)

2009-12-19 @ 18:15:11
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag är så nöjd med den! och den är så skön att ligga i =) kommer bli många filmer nu skulle ja tro =) hur är de med er då? puss puss

2009-12-20 @ 11:20:09
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0