helvetets jävla oturs dag! far åt fanskapet!

åå dagen började så bra. allt var planerat och klart hur vi skulle lägga upp dagen så vi skulle hinna allt. och allt gick toppen tills jag skulle till vårdcentralen och ta mitt PK-prov och mitt värde sjunkigt! irriterande! men men de blir bara fler tabletter att ta tänkte jag!! mm visst sen när dom ringer från AQK-mottagningen och ska berätta hur många piller jag ska ta så säger dom att jag måste börja med mina sprutor igen!! FANSKAP *IDIOT JÄVEL!!!
och när vi gick hem från stan så kom de en ambulans med syrenerna på och gissa vad.. FANSKAPEN skätte ner hela jävla mig.. IDIOTER!!!!!!!!!!! dyngsur och svinkall resten av vägen hem!! IRRITERANDE!!!! och klockan är bara 2 vad mer kommer hända idag???? FAN!!! går och sover tror jag!! ååååååååå.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0